Το ασφάλτινο σπριντ αποτέλεσε έναν ευχάριστο επίλογο στην αγωνιστική δραστηριότητα των ράλλυ, με τους Γιώργο Καϊτατζή και Γιώργο Καμμένο να σημειώνουν τον απόλυτο χρόνο της ημέρας.
Μπορεί το άστατο του καιρού να είχε δημιουργήσει πονοκέφαλο σε πληρώματα και διοργανωτές, αναφορικά με την τέλεση αλλά και τις αγωνιστικές επιλογές, όμως αυτό δε συνεχίστηκε σήμερα. Ο καιρός έκανε το χατίρι στους 32 αγωνιζόμενους και τους θεατές που βρέθηκαν στην ασφάλτινη διαδρομή του 16ου Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας. Ο αγώνας, που διοργανώθηκε όπως πάντα από τη Λ.Α.Μ.Α., είχε ως πεδίο βολής τη διαδρομή από την Αμφίκλεια προς το χωριό Άνω Τιθορέα, που παλιά είχε χρησιμοποιηθεί και ως χωμάτινη στο πλαίσιο του Ράλλυ Ακρόπολις. Το μήκος της ήταν 8,2 χιλιόμετρα και άπαντες –αγωνιζόμενοι και μη- έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.
Μπορεί το άστατο του καιρού να είχε δημιουργήσει πονοκέφαλο σε πληρώματα και διοργανωτές, αναφορικά με την τέλεση αλλά και τις αγωνιστικές επιλογές, όμως αυτό δε συνεχίστηκε σήμερα. Ο καιρός έκανε το χατίρι στους 32 αγωνιζόμενους και τους θεατές που βρέθηκαν στην ασφάλτινη διαδρομή του 16ου Ράλλυ Σπριντ Αμφίκλειας. Ο αγώνας, που διοργανώθηκε όπως πάντα από τη Λ.Α.Μ.Α., είχε ως πεδίο βολής τη διαδρομή από την Αμφίκλεια προς το χωριό Άνω Τιθορέα, που παλιά είχε χρησιμοποιηθεί και ως χωμάτινη στο πλαίσιο του Ράλλυ Ακρόπολις. Το μήκος της ήταν 8,2 χιλιόμετρα και άπαντες –αγωνιζόμενοι και μη- έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, κάθε πλήρωμα είχε το δικαίωμα να κάνει 3 περάσματα από την ειδική διαδρομή, τη στιγμή που στον τελικό χρόνο αθροίζονταν τα δύο καλύτερα από αυτά. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι το πρώτο πέρασμα ήταν επιφυλακτικό για όλα τα πληρώματα, κάτι που αποτυπώνεται στους χρόνους, ενώ στη συνέχεια άπαντες βελτίωσαν και σε πολλές περιπτώσεις αισθητά, τις επιδόσεις τους. Οι Γιώργος Καϊτατζής-Γιώργος Καμμένος πέτυχαν τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, με το Ford Escort WRC του πολύπειρου, σπεσιαλίστα στην άσφαλτο, οδηγού. Αυτό μάλιστα, επιτεύχθηκε επί αξιόλογων αντιπάλων, όπως οι Πρωταθλητές Ράλλυ 2002 Μάκης Θεργιάκης-Ανδρέας Βλαχογένης, που μοιράστηκαν ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς της νορμάλ κατηγορίας. Τον τρίτο χρόνο της ημέρας, σημείωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, που μοιράστηκαν για πρώτη φορά ένα Audi Quattro, με σημαντική μάλιστα ιστορία, βαμμένο και στα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της δεκαετίας του 1980. Τα τρία αυτά πληρώματα, αγωνίστηκαν στο πλαίσιο της «μεγάλης» κλάσης του σπριντ, δηλαδή αυτής για αυτοκίνητα άνω των 2000 κ.εκ.
Όσον αφορά στην κλάση 1601-2000 κ.εκ., ο ταχύτερος χρόνος σημειώθηκε από τους Γιώργο Μεταξά-Αβραάμ Κυριακού, που μοιράστηκαν ένα Nissan Sunny GTI. Τους ακολούθησαν οι Αποστόλης Τσιλίκας-Σάββας Κούκουνας με Opel Manta 2000 και οι Κώστας Σταράκης-Σπύρος Νίκας με Opel Ascona 200, με όλα τα αυτοκίνητα να ανήκουν στην ΕΕ/11. Στην κλάση 1401-1600 κ.εκ., όπου ξεχώρισε για την ποιότητα και την ποσότητα των συμμετεχόντων, οι Δημήτρης Παπαναστασίου-Κώστας Χειράκης επικράτησαν με το Citroen Saxo, επί του ανταγωνισμού. Δεύτεροι, τερμάτισαν οι Κώστας Καμπουγιάννης-Σωτήρης Γρηγορίου, με τον οδηγό του Citroen AX 1600 να είναι ταχύς για ακόμη μια φορά. Μάλιστα, χωρίς μια ποινή 10 δλ. το πλήρωμα θα μπορούσε να διεκδικήσει και τη νίκη, τη στιγμή που την τριάδα συμπλήρωσαν οι Κώστας Παπανικολάου-Σταύρος Ρούσσης, με το γνωστό Peugeot 106 Rallye του οδηγού.
Τέλος, στα «μικρά» του αγώνα, δηλαδή στην κλάση έως 1400 κ.εκ. ταχύτεροι ήταν οι Μίλτος Πλατώνης-Αχιλλέας Τράνταλης με ένα Toyota Yaris, που επιβλήθηκαν των Γιώργου Μπάσδελη-Μιχάλη Χατζηγρηγορίου, με Nissan Micra K12. Την τριάδα της κλάσης, συμπλήρωσαν οι Λάζαρος Καλύβας-Φωτεινή Ψαρράκου, με το Toyota Starlet ΚΡ60 που ανήκει στα Ιστορικά αυτοκίνητα.
πηγη http://www.lamamfiklias.gr/